vrijdag 29 mei 2009

What to vote???

naar aanleiding van mijn nieuwe poll zal ik jullie laten zien waarop jullie kunnen stemmen. Het zijn plaatjes die ik op internet van verschillende sites en bouwers heb gepakt om hieruit inspiratie te putten.
Als eerste is de chaos re-color,
Als 2de de sd strike freedom rouge recolor, deze kit is gemaakt door mechaion en is hier terug te vinden http://www.mechaion.tk/
als laatste de blast zakuHopelijk is hiermee wat duidelijker en maakt het wat makkelijker om te stemmen. Nogmaal deze kits zijn niet van mij maar van andere mensen of uit tijdschrift.

Wat betreft de sd soldier units, deze blijven gewoon het zelfde alleen maak ik ze wat beweeglijker.

2 opmerkingen:

  1. Erg mooie mods. De Blast Zaku is wel erg cool. Die geniet mijn voorkeur.
    De Rouge is overigens een afgeleide ZGMF-X10A Freedom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij deze kit is het inderdaad de freedom, zelf ga ik em maken van de strike freedom

    BeantwoordenVerwijderen