donderdag 28 mei 2009

A little bit about gb

Onder tussen zijn we weer 2 weken verder sinds de laatste update over de group build.
Dus is het weer eens tijd om iets te verklappen. Het geen wat ik jullie laat zien is 1 van de benen.
De benen worden een combinatie van een stuk zaku been met de gm been. In de tussen tijd heb ik 1 been al bewerkt met putty om de gaten en de lijnen tussen de stukjes weg te werken.

Er is ook weer een nieuwe poll over bepaalde projecten die ik nog ga doen
Have fun voting

mss over 2 weken a langer wat meer info

3 opmerkingen:

  1. Wow, dat gaat nog wat aparts worden! Ik ben wel benieuwd naar wat meer plaatjes of een beetje een overzichts foto. Succes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iets aparts wordt het zeker. Op de overzichts foto zul je nog ff moeten wachten (ben nederlands btw:))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig creatief!
    Ik kijk uit naar het resultaat :D

    BeantwoordenVerwijderen