dinsdag 12 mei 2009

SD'S!!!!!!!

Het is een tijdje geleden dat ik wat poste, wat mede door 2 weken vakantie kwam. De sd's zijn binnen en ondertussen ook in elkaar.

De kits :)

En de sd's :P

SD Acguy
Isn't he cute??

SD Gogg
SD Z'ock


De Acguy blijft de leukste van de 3, alleen jammer dat deze niet los verkrijg baar is:(, het was leuk ze een keer te bouwen en zijn ook voor sd's zeer stevig. Het lijkt bijna echt speelgoed.

Wat betreft de group build.
De main frame is zoals eerder gezecht de hguc gm. De aanpassingen komen van uit de volgende kits: FG Zaku II, FG Raider en SD Ryubi gundam.
Het laatste wat ik verklap is dat het een speed model zal worden. De rest zouden jullie nog moeten raden of afwachten tot ik meer bekend maak:)

8 opmerkingen:

  1. ben benieuwd naar je GM, erg interessant keuze voor donor-kits :P

    -Phantom (voor als je het nog niet door had)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had het door:), denk dat de gm je behoorlijk gaat verrassen. ben ook benieuwd naar jouw group build

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je maakt me nieuwsgierig xD
    had iets in gedacht met scratchbuilt wapens op een powered GM, maar moet eerst materiaal hebbe... dus ik ben niet zeker of dat zal lukken

    time will tell :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeey,
    ook ik ben erg benieuwd naar je gm zeker nu ik weet wat je voor aanpassings materiaal gebruikt. keep it up

    marc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow sd materiaal op een hguc? ben erg benieuwd hoe dat gaat worden! maar je maakt er een speedgrade van? hoe kun je dat zeggen? plak je de spullen half geschilderd terug in de tray? wat versta je precies onder een speedgrade?

    haha wat een vragen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pim, de sd's zullen niet gebruikt worden. Wat de speed betreft een speedmodel. Hier mee bedoel ik dat als het model echt zou bestaan het een suit was voor die snel is. Hij zal volledig geschilderd worden, niet half

    BeantwoordenVerwijderen
  7. correctie, alleen onderdelen van ryubi worden van de sd's gebruikt, denk daarbij vooral aan wapens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om de SD versies weer eens te zien!
    Ben benieuwd naar je volgende projecten!!

    Succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen