donderdag 3 december 2009

HUH!?? NO GUNPLA????

Zoals de titel zegt gaat het deze keer niet over gunpla.
Naast gunpla, is anime 1 hele grote hobby van mij.
Anime's kijken, Jrock luisteren, figures en gashapon verzamelen, naar conventies gaan en ga zo maar door.

Uit deze lijst is vooral amv's een grotere hobby. AMV staat voor Anime Music Video. Op conventies zijn hierin competities (waar ik helaas nog niet deel aan heb genomen, wat ook niet zal gebeuren tot ik de betere software en skills heb).

Momenteel ben ik bezig met een nieuwe AMV van een serie die ik pas geleden op DVD heb gekocht.

Er is al een klein stukje af, maar eerst een wat oudere AMV die ik gemaakt heb.



deze heb ik vorig jaar gemaakt met stukjes uit gundam seed destiny, macross fronties en gundam 00. De muziek die ik heb gebruikt is Battery van het metallica in symphonie album.

En dan nu het begin stukje van m'n nieuwe amv. Het zijn de eerste 24 seconde. Het is nog steeds maar een idee en kan dus nog aangepast worden. De serie heet alien nine en het nummer is van Three Days Grace. Have fun :)



Ideeën en tips zijn natuurlijk altijd welkom :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten