woensdag 7 oktober 2009

back again!

Het is alweer een mand geleden dat ik een post heb gedaan, maar deze post zal zeer uitgebreid zijn meer veel foto's :).
Ondanks dat ik de afgelopen maand zeer druk bezig ben geweest met school en andere dingen heb ik toch wat aan gunpla gedaan.

Als eerste is de bestelling al geruime tijd binnen en is de sd 0 gundam in de primer voor het verven.
Daarnaast heb ik de sd astray red frame gesnap fit en staat ie bij z'n grote broer pg red frame (die nog 1 arm mist)


Verder heb ik een begin gemaakt aan de MG Exia IM


Ook heb ik de hg 1/144 exia trans-am versie en een sd musha nataku af
De sd musha nataku kan transformere in een grotere versie en wordt daarmee langer dan een 1/144 gundam wing model


De group build GM begint nu ook goed op te schieten, het ontwerp met de mods is klaar en ben vandaag begonnen met het echte verven




De kleuren die ik heb gebruik zijn zwart mat van revell en red gore van citadel, verder ga ik nog zilver gebruiken voor details. Tips om het zilver erop te doen voor panellines zijn welkom.

De poll is onder tussen afgelopen en de meesten van jullie zouden graag een mg 00 raiser willen met daarna een mg justice. Zelf zou ik mg een duel of dynammes zien.

Een nieuwe poll moet ik nog bedenken, maar hier wel al een vraag aan jullie. Als jullie voor max 60 euro een kit mogen kiezen, welke zouden jullie dan nemen?

Dit was het dan voor deze keer, de volgende update komt waarschijnlijk over 2 weken in de vakantie. Hopelijk heb ik dan de gm, pg en mg af :)

1 opmerking:

  1. ziet er allemaal goed uit.
    het zijn veel diverse projecten waar je mee bezig houdt, heb je ook voorkeur voor beplaalde modellen?

    en ik hoop de gm van de group-build snel te zien omdat ik er erg benieuwd naar ben.

    keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen