vrijdag 7 augustus 2009

Preview: SD Dom

Ey mensen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb hier.
Vandaag laat ik jullie de SD Dom zien waar ik mee bezig ben. Deze kit moet alleen nog geverf worden. Daar zal hij toch op moeten wachten tot na m'n vakantie.



Other updates:

Hiernaast ben ik een beetje verder met de group build GM, Ik heb wat dingen veranderd. Zoals de rechter arm heeft nu een soort zwaard als exia, alleen dan met een beam.
De 2de soldier unit is onder tussen ook beweeglijk gemaakt en de 3de zit in de verf.
Hier na m'n vakantie meer foto's van.

News:

begin september komen de pre-orders binnen (zie vorige posts). Tevens heb ik 2 SD blaze zaku warriors mee besteld (http://www.hlj.com/product/BAN950660). Deze 2 zullen een begin maken aan m'n blaze zaku SD verzameling (totaal iets van 10 ofzo). 1 krijgt een custom color en de 2de zal waarschijnlijk gewoon de standaard kleuren krijgen. Laat gerust wat ideeën voor de custom color horen in de comments.

Till next time

1 opmerking:

  1. ziet er erg grappig uit de dom.
    ben erg benieuwd hoe hij uit de verf zal komen als ie klaar is ;)

    en de group-build blijft me ook boeien van iedereen. het is een van de manieren om elkaar op zn creatiefst te zien.

    BeantwoordenVerwijderen